piątek, 13 października 2023

Pulpety Elizki Seniorki 😍

Pełna nazwa tego specjału wg Elżuni brzmi: "Pulpety extra w sosie koperkowym i do lodówki na tydzień w słoiki" (klik!).  
Bardzo lubię wpadać sobie do Niej na bloga, bo pasuje mi  jej styl pisania: swobodny, pełen humoru i potoczysty - tak, jakby się gadało z kimś gotując razem przy kuchni. "Grzebiąc" w najróżniejszych postach natknęłam się na pulpety i przypomniałam sobie te Mamine, właśnie w sosie koperkowym. Uskuteczniłam więc drobiowo-wieprzowe pulpeciki wg wskazówek Elizki, a że (cyt.): "chorym obsmażać nie należy", więc postanowiłam dać odpocząć wymęczonej smalcem i smażeliną wątrobie, i są tylko gotowane w wywarze warzywnym 😂.
No i koperku jest dużo więcej, bo ten jesienny nie jest już taki aromatyczny.
Pulpety nie dotrwały do stadium wekowania. Zostały pożarte na pniu. Gdy przyjedzie wnuczusia, to zrobię je jeszcze raz!


12 komentarzy:

  1. Wspaniała propozycja na pachnące pulpeciki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod wszystkim co napisałaś o blogu Elizki. Też tam zaglądam i z przyjemnością czytam.
    Podobnie jak u Ciebie czuje się luz i zdrowe podejście a to bardzo lubię 🙂
    Pulpeciki w sosie koperkowym też bardzo lubię, właśnie takie bez obsmażania.Mniamm..
    Wszystkiego dobrego🧡

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzyniu i Maminku ,
    moje miłe koleżanki blogerki.
    Bardzo się cieszę, że przepis okazał się przydatny. Elegancko przygotowane, jak widzę na zdjęciu, sympatycznie opisane i do tego emociki jakże wymowne.
    Wszystkiego smacznego dla Was i Waszych gości.
    Elizka seniorka pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane Dziewczyny
      Jakie to miłe uczucie być w towarzystwie tak pozytywnych osób 🙂
      Pozdrawiam Was cieplutko 🧡

      Usuń
  4. Marzyniu, napisałam komentarz z uśmiechami, ukłonikami itd. Ciekawe czy się zahaczył w Twoim super blogu. Rzadko mi się udaje, ale dziś taka ważna niedziela, to może się zdarzyć.
    Czuj,czuj druhno blogerko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżuniu, czujemy Twoją sympatię i widzimy te emotki oczyma wyobraźni :-) Buziaki!

      Usuń
  5. Marzyniu, gdzies mi "wcielo" dlugi, juz prawie gotowy komentarz, wiec nie bede sie powtarzac, powiem tylko, ze aromatyczny koperek mozesz miec zima, jesli swiezy, zerwany latem koper od razu zamrozisz. Pokroic go trzeba nozem, gdyz maszynowo krojony traci swoje olejki aromatyczne. Usciski Marzyniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, kolejny wspaniały polski przepis do wypróbowania na emigracji! Tego jeszcze nie grali, a jestem pewna, że Pan Mąż będzie zachwycony, gdyż szanuje wszystko co mięsne :) Wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie pulpeciki w koperkowym sosie. To moje ukochane smaki dzieciństwa 🥰.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super polecenie przepisu i fajnego bloga również bardzo chętnie będę zaglądać ♥️

    OdpowiedzUsuń